У борошна «КиївМлин» – нова упаковка!
11.09.2018
Борошно у новій упаковці від компанії «КиївМлин» з’явилося на полицях національних супермаркетів. Йдеться про продукт вищого гатунку, для якого була в розроблена абсолютно інша від попередньої, концепція. У «КиївМлин» називають цю подію знаковою, адже зовнішній вигляд упаковки не змінювався протягом кількох десятиліть.
У дизайні нової упаковки білий колір і надалі залишається головним і уже таким звичним для споживача. Поєднання глибокого синього та жовтого кольорів підтверджує країну походження. До основного колор коду додано ніжний срібний патерн української вишиванки. Сучасні шрифти та мінімалістичні дизайн-техніки, великі зони відступів між елементами дизайну зробили упаковку більш яскравішою, але й зберегли іі впізнаваність серед постійних клієнтів.
Борошно від «КиївМлин» на сьогодні є лідером з продажу пшеничного фасованого продукту вищого гатунку з часткою 44 % в Києві та Київській області. У планах на 2020-ий рік – стати національним брендом «Номер один».
На «КиївМлин» борошно виготовляють згідно з ДСТУ 46.004-99. Тут діють високі вимоги до якості зерна, контролюють кожний етап: від надходження сировини на підприємство до процесу самого виробництва, а відтак і готової продукції. Борошно має оптимальні показники клейковини і білизни.
На підтримку нового дизайну упаковки «КиївМлин» запустила рекламну кампанію, основним комунікаційним посилання стало «Готоуйте та мрійте!». Тепер всі українські господині зможуть дізнатися про справжню якість борошна і як її визначити. Бо не має значення, що ви плануєте готувати смачний сніданок для найрідніших із запахом віденської булочки, чи улюблені онуками вареники та пельмені, або збираєтесь здивувати друзів надзвичайним тортом робіть це з борошном «КиївМлин»!
Готуйте та мрійте разом з «КиївМлин»!